www.hjvandrunen.nl

Nieuw: aanmelden klachten & retouren

De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan het optimaliseren van onze retouren- en klachtenprocedure. U kunt klachten en retouren voortaan aangeven via onze website.  Wij leggen u graag uit hoe:

Stap 1

  1. Ga naar uw accountpagina op www.hjvandrunen.nl en scrol naar beneden voor uw Bestelhistorie. 
  2. U ziet een overzicht met alle recent geplaatste bestellingen. Klik op de knop 'Klacht/retour indienen' bij de bestelling waar de klacht over gaat. 
www.hjvandrunen.nl
www.hjvandrunen.nl

Stap 2

  1. Vul de velden in. Geef aan welke artikelen u retour wilt sturen en met welke reden. Ook heeft u de mogelijkheid om een verbetersuggestie in te vullen. Zo hopen we de klacht in de toekomst te voorkomen. Stuur indien mogelijk een foto mee voor een snellere afwerking van de klacht. 
www.hjvandrunen.nl
  1. Wanneer u de informatie heeft ingevoerd, klikt u op de  knop 'Klacht/retour indienen'
www.hjvandrunen.nl

Stap 3

Zodra onze binnendienst de klacht heeft beoordeeld, ontvangt u een e-mail met daarin een oplossing. Neem deze goed door zodat u op de hoogte bent van de vervolgstappen. 
www.hjvandrunen.nl
Zo simpel is het! Indien uw klacht een retour betreft, ontvangt u spoedig een creditnota die u kunt verrekenen met een openstaande factuur. 
www.hjvandrunen.nl