De afgelopen periode hebben we hard gewerkt aan het optimaliseren van onze retouren- en klachtenprocedure. U kunt klachten en retouren voortaan aangeven via onze website. Wij leggen u graag uit hoe:
|
|
|
|
|
Stap 1
|
- Ga naar uw accountpagina op www.hjvandrunen.nl en scrol naar beneden voor uw Bestelhistorie.
- U ziet een overzicht met alle recent geplaatste bestellingen. Klik op de knop 'Klacht/retour indienen' bij de bestelling waar de klacht over gaat.
|
|
|
|
|
Stap 2
|
-
Vul de velden in. Geef aan welke artikelen u retour wilt sturen en met welke reden. Ook heeft u de mogelijkheid om een verbetersuggestie in te vullen. Zo hopen we de klacht in de toekomst te voorkomen. Stuur indien mogelijk een foto mee voor een snellere afwerking van de klacht.
|
|
|
- Wanneer u de informatie heeft ingevoerd, klikt u op de knop 'Klacht/retour indienen'
|
|
|
|
|
Stap 3
|
Zodra onze binnendienst de klacht heeft beoordeeld, ontvangt u een e-mail met daarin een oplossing. Neem deze goed door zodat u op de hoogte bent van de vervolgstappen.
|
|
|
Zo simpel is het! Indien uw klacht een retour betreft, ontvangt u spoedig een creditnota die u kunt verrekenen met een openstaande factuur.
|
|
|
|
|
|